Хроніка шкільних років
1991
1 вересня школа-новобудова приймає перших учнів та вчителів. Перший
директор школи Перевозник Віктор Федорович та заступники директора з
навчально-виховної роботи Мурмілова Ліна Геннадіївна, з виховної роботи
Борисевич Наталя Миколаївна.
Всього учнів - 125 ; класів – 9
Школа стає культурним, виховним, спортивним центром мікрорайону. Перший випуск учнів дев’ятих класів.
Всього учнів 125 ; класів – 9 ; випускників - 9
Продовжується робота над обладнанням навчальних кабінетів. Шефи – постійні гості у школі.
Всього учнів – 177 ; випускників - 12
Педагогічний колектив працює над реалізацією проблеми підвищення
ефективності уроку в умовах кабінетної системи. Працюють 16 предметних
гуртків та 5 спортивних секцій.
Всього учнів – 209 ; випускників – 15
Педагогічний колектив вивчає методику проведення сучасного уроку в
умовах кабінетної системи. Центром методичної роботи стають шкільні
предметні методичні об’єднання вчителів. Організовано роботу спортивних
секцій з футболу, баскетболу, легкої та важкої атлетики, шахів. Учні
школи займають призові місця у районних змаганнях.
Всього учнів – 214 ; випускників – 15
Педагогічний колектив працює над вдосконаленням навчально-виховного
процесу, шляхом втілення активних форм та методів роботи. Іде обмін
передовим досвідом роботи, який захоплює всіх учителів школи.
Вивчається досвід роботи педагогів-новаторів Донецької області та
України.
Всього учнів – 201 ; випускників – 17 ; якість знань – 43%
Посилюється контроль за якістю знань учнів. Впроваджується
лекційно-залікова форма навчання в старших класах. У виховній роботі
запроваджується «Козацька методика» учнівського самоврядування.
Всього учнів – 211 ; випускників – 15 ; якість знань – 47%
Вдосконалюється робота вчителів щодо вибору форм, методів роботи для
розвитку творчої активності учнів. Девіз роботи «Захоплюй учнів на
уроці так, щоб йому захотілося прийти на заняття факультативу або
гуртка. Допоможи йому знайти свою діяльність, навчи здобувати знання».
Оснащений комп’ютерами кабінет інформатики та обчислювальної техніки.
Учні мають можливість вивчати основи інформатики у своїй школі на
сучасному обладнанні.
Всього учнів – 197 ; випускників – 14 ; якість знань – 49%
Зусилля педагогічного колективу спрямовані на підвищення якості
виховання, навчання, прогнозування розвитку творчої особистості учня,
складається система морального виховання, формування проведення
колективних творчих справ.
Всього учнів – 201 ; випускників – 20 ; якість знань – 54%
Пріоритетними напрямками діяльності школи стає формування внутрішньої
мотивації навчальної діяльності, створення умов для розвитку і
самореалізації особистості, впровадження інноваційних технологій.
Починається реалізація програми переходу школи на новий зміст і
12-річний термін навчання. За парти сіли 30 учнів першокласників. Перед
учителями початкової школи постає нове завдання: запровадження
компетентнісного підходу. Школа готується до переходу на новий статус –
відкриття на базі школи аграрно-економічного ліцею.
Всього учнів – 267 ; випускників – 15, із них нагороджено Золотою медаллю – 2; якість знань – 57%
Школа отримала новий статус – «Новодмитрівський аграрно-економічний
ліцей із загальноосвітньою школою І-ІІ ступенів». Заступником директора
з науково-методичної роботи стає Міщенко Любов Володимирівна, а
заступником директора з навчально-виховної роботи Борисевич Наталя
Миколаївна. Вдосконалюються шляхи переходу від
інформаційно-пояснювального характеру викладання навчальних предметів
до діяльнісного, спрямованого на розвиток пізнавальних здібностей
способів мислення та діяльності учнів. Здійснюється моніторинг
навчальних досягнень учнів. Напрямки роботи педагогічного колективу:
розвиток особистості кожного учня, формування основних компетентностей,
яких потребує життя. Встановлені зв’язки з вищими навчальними
закладами: Донбаською державною машинобудівною академією, Харківським
національним аграрним університетом, Харківським національним державним
педагогічним університетом.
Всього учнів – 280 ; випускників середньої школи – 31 учень, із них
нагороджено Золотою медаллю – 3, срібною медаллю – 2 ; якість знань –
58%
Відбувається поєднання творчої активності вчителів та учнів, формується
внутрішня мотивація до самоосвіти і життєдіяльності. Встановлено
зв’язки з Донецьким національним університетом. Створено творче
об’єднання учнів. Робота в класах ліцеїстів спрямована на створення
умов для реалізації індивідуальних здібностей учнів, оволодіння
системою знань, практичних умінь, навичок
експериментально-дослідницької роботи.
Всього учнів – 310 ; випускників – 28, із них нагороджено Золотою медаллю – 1, срібною медаллю – 6 ; якість знань – 58,5%
У навчанні і вихованні втілюється особистісно-зорієнтований підхід.
Учні школи займають призові місця в олімпіадах різного рівня.
Затверджується комплексна програма розвитку навчального закладу.
Всього учнів – 365 ; випускників 11 кл. – 25, із них нагороджено Золотою медаллю – 1, срібною медаллю – 2 ; якість знань – 59%
Проводилася атестаційна експертиза закладу. Підвищується педагогічна
майстерність вчителів школи, ефективність та культура проведення
уроків. Кожен учитель глибоко усвідомлює необхідність у творчому
зростанні. Середній вік вчителів – 32 роки.
Всього учнів – 388 ; випускників – 26, із них нагороджено Золотою медаллю – 3, срібною медаллю – 2 ; якість знань – 59%
У грудні місяці 2006 року Костянтинівським районним відділом освіти проведена атестація навчального закладу. Регіональна експертна рада, отримавши матеріали, погодилася з висновками Костянтинівського районного відділу освіти, і навчально – виховний комплекс був атестований з відзнакою. У акті про результати атестаційної експертизи Новодмитрівського навчально – виховного комплексу Костянтинівського району від 12.04.2007р. за №1 «Про підсумки атестації навчальних закладів району» зазначено:
- Вважати атестованими з відзнакою:
- Новодмитрівський навчально – виховний комплекс Костянтинівської районної державної адміністрації Донецької області з сумарною кількістю балів – 53,79.
Початок
роботи над проблемою «Формування інноваційного процесу в науково –
методичній роботі вчителів як засіб розвитку життєвої компетентності
учнів» (теоретичний етап).
Всього учнів – 355; випускників – 28; з
них нагороджено золотою медаллю – 2, срібною медаллю – 3; якість знань
– 62%.
Новодмитрівський
НВК визначено обласною базовою школою, за напрямком «Удосконалення
управління освітою в Донецькій області». Проводжується робота над
проблемою «Формування інноваційного процесу в науково – методичній
роботі вчителів як засіб розвитку життєвої компетентності учнів та
підготовки їх до успіху» (практичний етап), реалізація проекту «Школа
(НВК) – соціокультурний центр розвитку сільської громади» (творча
група: Перевозник В.Ф. керівник, Міщенко Л.В., Коденкова Н.Ю., Данілова
О.Д.).
Всього учнів – 377; випускників – 22; з них нагороджено
золотою медаллю – 3, срібною медаллю – 2, якість знань – 63%. Зовнішнє
оцінювання випускників: українська мова – с/б 9, математика – с/б 7б,
історія – с/б 9,5б; три учні отримали з української мови оцінки 12 б.
Продовжується реалізація практичного етапу роботи над базовою науково – методичною проблемою, з цією метою втілюється технологія формування соціальних груп компетентностей учнів 12-ти річної середньої школи (творча група: Перевозник В.Ф. керівник, Міщенко Л.В., Борисевич Н.М), адаптаційна програма учнів НВК. Саме за цими напрямками узагальнений досвід навчального закладу презентується на Міжнародній науково – практичній конференції (жовтень 2008р.).
За вісімнадцять років існування навчального закладу зі школи випущено – 274 учня, із них нагороджено: Золотою медаллю -15, Срібною медаллю – 17.